TERMA DAN SYARAT

SILA BACA DAHULU:

1. Semua barangan yang dijual adalah sama ada dari koleksi peribadi anak-anak saya dan juga pakaian bundle lain. Bagi memudahkan anda, kami berusaha untuk describe sesuatu item to our best description.

2. Untuk pakaian terpakai/ bundle, buyers perlu faham yang keadaannya adalah “AS IS” condition. Maklumlah..it is not new clothing. Any stain, tear and wear will be mentioned in the description. So..no fussy buyers and no back out buyers lah ye.

3. Pakaian yang dijual either self-collection / bundle disini telah dibasuh sempurna sebelum dijual, kecuali diberitahu. We knew how the bundle smells like, so we did wash it to ensure the cleanliness. Tetapi, kami menggalakkan anda mencucinya sekali lagi supaya anda berpuashati dan lebih terjamin kebersihannya.

4. Pihak Stylo si Cilik tidak akan bertanggungjawab untuk apa-apa kerosakan & kelewatan semasa proses penghantaran.

5. Setiap barangan yg dijual tidak boleh ditukar atau dipulangkan dan wang tidak akan dikembalikan.Please ensure that you are satisfied with your purchase and check your sizes before confirming your order.

6. Semua barangan yang dijual adalah 'first come first serve' dan booking hanya dibenarkan untuk 5 hari sahaja . Selepas 5 hari,ianya akan dibuka semula kepada org lain (normally for wish list) tanpa notis kecuali anda request untuk extend booking period.

7.Setelah item yg dipesan selamat sampai ke customer, item akan dilabel sebagai 'sold'.

8. Harga yang dinyatakan tidak termasuk harga pos. Sila rujuk kadar harga pos yang dinyatakan. Untuk jimat postage, anda boleh beli beberapa item dan combine shipping.

9. Penghantaran akan dibuat sekali seminggu (setiap Khamis) kecuali jika diberitahu.

10. Harga yang dinyatakan adalah NETT PRICE MELAINKAN ADA OFFER @ SALE. Pihak kami telah memastikan harga yang dinyatakan bersesuaian dengan kualiti atau jenama item.

Followers

Thursday 21 June 2012

G026

BRAND : HEALTEX

SIZE: 2-3 YRS

MEASUREMENT : PINGGANG 8.5" LABUH 9"

CONDITION : GOOD (NO TEAR @ STAIN )

PRICE : RM3

*SHORTS YG KIUT*
*KAIN LEMBUT*
*BOLEH BUAT JLN2*

*BUTTERFLY SULAM*


No comments:

Post a Comment